sorindumitrache.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 12 septembrie 2015

La Placinte - Copou

Astazi, într-o zi mohorâtă de septembrie am ajuns în Copou și am hotărât sa iau prânzul la vestita La Placinte. Restaurantul este bine poziționat, are parcare proprie și chiar doua terase dacă dorești sa afumi masa copioasă ce urmează.
Am ales o plăcintă cu cașcaval care la prima vedere părea insuficientă pentru un adult flămând dar... si la mine se aplica vorba aia : "ochii mai lungi decât stomacul", am constatat ca porția este suficientă. Plăcinta a fost extrem de gustoasă și chiar dacă nu am avut un orgasm al papilelor gustative chiar am sa ma întorc sa încerc și altceva. Am încercat și un chesse cake și a fost mult peste media celor mâncate în Iasi asa ca recomand cu căldură!
Ah, sa nu uit... prețurile nu sunt deloc mici dar... mâncarea e aproape ca la mama /bunica  acasă iar raportul calitate/preț este corect.
Recomand cu căldură și aștept și experientele voastre culinare în acest loc.
Hai noroc și pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu